søndag 18. mai 2008

KM Elverum

Lørdag kveld reise fattern og jeg opp med den nye bilen for å overnatte på banen til i dag. Da vi kom opp, så gikk vi banen, og fant litt folk. Jeg satte meg ned med Emil og dem en liten stund, og så stakk jeg til fattern, og så satte vi oss bak i bilen og så på family guy en stund, og så la vi oss. jeg var jo så max heldig at lufta i madrassen gikk ut i løpet av natta, så våknet ganske hardt..
Vel, så var søndagen i gang da, og det kom stadig flere folk :) Treninger begynte, og banen var jo såå fin da. Etterhvert som tida gikk, begynte heatene også. Todlerkid gjorde det jo ganske bra, og vant sammenlagt. Rasmus gjorde det også ganske bra, og vant sammenlagt han også. Og på andre heatet, så tok han igjen de fleste med en runde, så det sier jo noe om hvor god han er blitt :)
Kenneth vant sammenlagt i sin klasse, og det å kjøre seg opp på en 2.plass fra bånn av etter den startkrasjen, det er bra altså.. Ola var litt uheldig da, og kunne vunnet, hadde det bare ikke vært for at han tryna imens han fighta litt med Kenneth. Endte vel med kragebein brudd eller noe, får håpe det ikke er noe som ødelegger alt for han nå da, han har jo tross alt gjort det ganske bra hittil!:) God Bedring!
Ellers så må jeg gratulere Emil for den fine starten og de bra løpene!:D JEJEEEE!;D
Og hvis noen vil ha noen bilder, så kan det hende de dukker opp på hjemmesiden min når jeg får fikset den, ellers er det bare å spørre, så kan jeg sende dem^^

1 kommentar:

david santos sa...

Very good...Silje, very good...
Have a nice week