fredag 30. mai 2008

A small update

Vel, kan vel bare si at det har vært litt stress de siste dagene, etter at armen min fucka seg helt. Vanskelig å skrive på pc. kun en arm, og det er jo det skoledagen min består av egentlig. sitte foran en skjerm og lage kjedelige motiver, og cd-cover og web-sider. Men det ordner seg. I går var min mor og jeg og cruiste rundt på holmenkollen, og røa området. mamma skulle vise meg noen hus de hadde vært og sett på, og vi dro til det vannet. bogstadvannet eller noe.. satt der og spiste is og så på en merkelig gutt som løp rart frem og tilbake. Etter det så dro vi på volvat og fikset på armen min, bestilte noe mer røntgen greier og sånn, og så fikset mamma på den nesten lamme armen sin.

I dag så dro jeg til finholtsjøen med Mirna, Mads, Marius og Jørgen. Det var jo helt sykt fint vær da!:o over 30 grader på det sterkeste. jeje!:D Alle de andre badet da, imens jeg satt og så på. vasset litt, men med den armen min, så er det ikke sjangs for at jeg kommer meg et svømmetak en gang før jeg får vondt. Så grillet vi pølser, og så satt jeg og så på at Mirna var mann nok til å svømme ut først, og Mads og Olsen sitte og være pingler! haha:D

Vel.. etter å ha vært der en stund, så gikk vi hjem til Mads, og der ble vi hentet av min mor, og når vi kom hjem var det hunde pass med en gang ;P.. ganske kos egentlig, når valpen min er så søt!:D
Men men. så kom Mirna på en tur da! Skulle hjelpe til med å ordne til konfirmasjonen til hun ene lillesøsteren min. Noe snilt da, Mirna er så storsmisker med mamma, bestevenner de to der snart.

Ingen kommentarer: