mandag 29. september 2008

Laandsfinale kretsen 08



JEJ! jentene fikk egen klasse! haha..
Helgen er over, og fy fader så kos det var daa:) Selv om jentene hadde trening 8 om morran og slikt.. Banen var herlig, været var digg og jeg hadde vogna for meg selv, noe som var enda mer digg.
Var sykt moro å kjøre i helgen, selv om influensaen var der, og min heldige start i andre heatet, og den flotte tryningsen min i første heatet.. helt herlig.. :D.
Var moro å se på gutta kjøre, og jeg DIGGER stilen til han nikolas skjerping eller hva han nå heter xD på fredagskvelden satt jeg og en del andre og så på "the love guru" i femikingsland buss/lastebilen/hestebilen til Rasmus, og fy faader så konge den var! hahahah! digga den ass! er så mye jeg har lyst til å skrive, men er fader meg ikke i noe skrivehumør nå, er så sliten i huet etter helgen.. masse masse bråk, pappa som lurte meg, jeg som satte ny banerek til meg selv, Healklicker-almost killed stuntet til Kenneth, 2 guys 1 horse snakkinga, skogskjøringa til Ola,
avbiting av tunger, masse skada jenter, monster energy, teipproblemer, tur til Auli med jåsåer, Leg til alkoholtyggis, nei fy fader:p kos da :D Kommer vel kaaanskje (hvis jeg gidder) til å skrive mer om det etterhvert daa.. Men nå må jeg ut og pakke ut av bilen, som jeg ikke orka i går kveld!

Ingen kommentarer: