onsdag 3. september 2008

Lunner 3.september!



I dag var jeg på Lunner og kjørte litt. Tok det såå med ro, for jeg nyser og har såå jæævlig med slim i halsen, så det er helt jævlig! xD Og pga det jævla greiene der, så tryna jeg faktisk i dag! ikke at det er noe særlig til sjokk da men :D.. Jeg nøys akkurat da jeg skulle svinge i toppen av bakken, og plutselig var jeg på vei ned bakken, rullende! men men.. sånn gårre! fikk sånn drittskrubbsår på den standar armen min, som jeg alltid skader!:p så da gadd jeg ikke mer! så gikk rundt og tok bilder til skolen i morra sammen med Larsi og Tommy.. like koselig det daa.. råeste fjåsene man finner på en crossbane må jeg si! xD

2 kommentarer:

Anonym sa...

hva med meg, er jeg en av nissene el

www.boggy.blogg.no

Silje Marie sa...

hahaha, you wish!
Yes, du er nok kåret til en av dem du og, din fjåsee :)