tirsdag 16. september 2008

Lag NM Starmoen 2008



YEYE!
Da er snart sesongen over, eller.. den er vel over, er bare shakedown og Landsfinalen igjen nå, og det er jo ikke NM, så.. EHM!. NM er over for i år! Grattiiiss vinnerne, og slikt! Nå er det slækkæærn til neste år igjen..
På fredagen dro fattern, søstra mi og jeg til Elverum for å komme til en super Lunnerplass med et gidigert telt, og god mat :D hah!
Gikk rundt og tok bilder og slikt som vanlig, prøvde ut nye innstillinger på kamera, så kan ikke si alle bildene ble så snasne at det gjør noe.. På kveldene var det som vanlig litt spræll fra noe lommelykter og noen mislykka ryggpåhopp som gikk igjen, og noen syke kommentarer fra folk.. fikk også lært meg aggggerrgattett(nesten) og nå vet jeg endelig hvor folk gjømmer vannkokern når vi ikke bruker vogna.. Hadde overnatting av han Thomas Hansen, som sov på den heerlige 30cm brede senga som jeg heller tenker på som en benk med seriøst ustødige puter.. Ene kvelden tok han jo senga mi, så da jagde vi han til en anna vogn istedet, sørpe som han var.. med litt hjelp av fattern da, som endelig fikk høre at yngre hadde litt respekt for han.. tror nok dette var første gangen han fikk høre detta.. hihi..
Søndagen var et sliit syntes jeg.. etter å ikke ha sovet noe særlig godt de siste timene på natta pga en Hansen som kom og la seg hos meg på morran, og noe "halspastill" problemer, så ble jeg bare sur.. Stod nok opp på feil bein ass. merka det nok da jeg satte beina i gølvet i vogna jaa.. Men men.. samma det! gikk nå rundt der og tok bilder og slikt, spiste sveeeler som fru engstrøm hadde laget, og fy fasan så gode de var! mihih. Så gikk dagen fremover, sakte men sikkert.. Syntes det var så utrolig bra kjørt av 85 gutta våre, Tommy som vant, og Sondre som kom ut som nummer to i starten! kjempestolt! :D
Det er Lunner det vett, hihi..
Så var helga plutselig over, og alle dro hjem igjen, og som vanlig var NMK Lier som vant! ha ha..
Nå skal jeg legge inn bildene på picaza, så legger jeg inn en link på dette innlegget når det er gjort! noen kommer ofc på Fjesboka også daa..:)
Bildeeer!

Ingen kommentarer: