torsdag 19. juni 2008

23!!! ...og Kongsvinger:D


På tirsdag ble jeg med Jørgen og fattern hans til Korperudbanen for å se på han trene, og for å ta noen bilder da. Todlerne var der også da, og så fikk jeg Christer til å reise dit:D Men sykkelen hans streika, eller.. ikke var som den skulle da.. så han dro etter ganske kort tid.. men men..:)

Så drev dem og kjørte rundt da, og etter en stund begynte Dennis og Tommy å trene på sandpartiet på banen, og vi "dytta" dem litt lengre ut i svingen, for å se om det funket bedre, noe det gjorde;D Så dro vi hjem da, og som vanlig så skravlet vi i et sett hele veien hjem xD Vel.. tror det var Mest Meg, men .. same shit;P
Ellers!
Var og så på film med bestevenninna mi Mirna her om dagen, så den derre.. "Number 23" med Jim Carrey i hovedrollen, og fyyyy faader så sykt heeeit han var i den rollen som sinnsyk etterforsker<3 DEN RYGGEN! ble faen meg kåt jeg altså.. vel jaaa... haha, fint å vite! Men fader, at det går an å bli så sykt into et sånt nummer, det skjønner jeg ikke.. helt genial film, måå sees! ihvertfall av de som syntes at den tattoo'n han har på ryggen er digg <3 omg..

Ingen kommentarer: