mandag 23. juni 2008

På hesteryggen igjen etter 8mnd

Helt sjuke greier! Nå har jeg jo egentlig lagt opp hestekarrieren min, men når Jeg får ha Baldrian, en blandingsponni med fart som en 250 to-takt, så sier jeg aldri nei! Hadde ikke øra vært i veien, så hadde jeg nok smilt rundt hele trynet når jeg fikk satt meg opp på hesteryggen, merket at jeg hadde savnet det! Vi trente en liten økt på banen, og jeg merket at jeg har mistet en del av de musklene jeg trenger for å kunne ri som før! Men men, får det nok i løpet av sommeren hvis jeg skal mer ut på tur med denne hypre ponnien:D Etter at vi hadde vært på banen en stund, så stakk bolla og jeg på tur, og jaada, blei en strekning der som ble litt fartsfull:D Fader så herlig det var! Nesten så jeg skulle ønske Blessen var her!<3
ÅH!! Jo! det var sykt ubehagelig å ri med Vans! Fyy fader..xD

Ingen kommentarer: