fredag 27. juni 2008

Shakedown, Klubbløp og terapeut!


I helgen som var så vet vel de fleste at det var mxshakedown på Lunner, og jada, jeg var der daaa:) Sov hos Jørgen som vanlig:D Begynner å bli vandt til å dele den enmannssenga med han xD hahha, Men jaaja.. var genialt moro der, Og skulle jo egentlig bare være der på lørdag da, men så ville ikke pappa ha meg med hjem, så da måtte jeg da bli der, noe jeg jaa.. angrer og ikke angrer på:p.. Det var jo ganske kos der! På søndag gikk jeg rundt og tok bilder, og til sammen denne helgen, tok jeg 2000 bilder sånn ca.. YE YE.. Stod i iskiosken og spiste is en stund og, og når shakedown vart ferdig, så blei vi igjen og pakket sammen -.- ganske kos det altså, gjorde ikke så mye selv, ble mest at vi fyllte ut slike fine skjemaer, sånn yndlingsmat, hvem du helst ville hatt bakpå sykkelen og BLABLAA..:)
Også har jeg vært hos en terapeut med armen min!! Hun satt og klemte den nesten ihjel, fikk blodet igang i armen, og sa at jeg kunne begynne å kjøre igjen snart, så skal prøve å kjøre noen runder på søndag på Lunner hvis været er fint. Hun sa jeg måtte bruke den mye, også fikk jeg en sånn skvisegreie som jeg skal klemme på, for å få blodet igang.. YE YE!!
Ellers så har jeg jobbet en del, og skal jobbe mye i sommer! Det fæle er jo at jeg som regel jobber tidlige vakter, og da må jeg stå opp ihvertfall halv 7.. Blir som skole vett, men mye mer kos på jobb da..:) Etter at jeg jobbet til 2 i går, så stakk jeg til Jørgen da! Kos det altså.. Så stakk vi til Lunner, for der var det klubbløp gitt!;D Jørgen var sykt god på starter syntes jeg, eide de andre vett:) Var sinnsykt moro å se på Mats kjøre, gikk ganske så bra kan man jo si!:) Ellers smakte de fleste på kaka jeg hadde laget, og YE, satser på at de likte den!:) Men men..
jo! Også har jeg vært med på en onsdagstrening! Mirna var til og med med meg vett! Var så koos det, Mirna spiste noe udigge pølsebrød osv da :)<3 og Fattern kjørte nå rundt der, og så var jo Christer der da:D K9z.. Og så må jeg si at turen frem og tilbake ble fyllt av EMINEM på fullt, standar, alltid kos!
Nå har jeg vært litt ute og grusa ihjel gårdsplassen og den ene bilen til mamma, så nå skal jeg på butikken en tur og kanskje kjøpe no skruf med ho Mirna mii <3

Ingen kommentarer: