torsdag 12. juni 2008

Uflaksen min slår til igjen!

Joda, nå begynner jeg å bli sånn smålei denne uflaksen min, for det går jo bare nedover. Etter et par besøk hos lege, røntgen osv, så har vi funnet ut at jeg ikke får belaste armen noe særlig før i august, det vil si ingen kjøring, ingen løfting av tunge ting, ingen svømming(vel.. rygg funker vel)osv.. Jeg skal prøve å få solgt sykkelen min iløpet av noen uker, og heller kjøpe meg en til høsten.. Da slipper jeg ihvertfall å ha "grete" ståendes i garasjen, og bli fristet til å kjøre.

Skolen går jo også dårlig nå, kan jo nesten ikke være der pga migrenen jeg har. Det eneste vi gjør på skolen er jo å sitte i mørke rom med pc'ene, og spille høy musikk og spille wow osv.. eller.. jeg som er "geek" gjør ikke det da, sitter vel mer på face og sånn, men siden det er så mye bråk, varmt, og sterkt lys, så klarer jeg rett og slett ikke være på skolen.. Heldigvis er karakterene satt, så er bare fravær som kommer. karakterene er jeg ganske fornøyde med!
Vel, så henter jeg et nytt objektiv i dag, og så skal jeg til nes kirkeruiner og ta konfirmasjonsbilder. kan jo bli moro.

Ingen kommentarer: