fredag 20. juni 2008

Pimp and hoe party, Jessheimtrip & Bug's

Shopping og champagne!! Veeel.. Mirna og jeg var på Jessheim senteret og skulle kjøpe nettingstrømper, og div klær til henne som hun kunne bruke på disse sakene da.. Jeg skal jo jobbe til halv 10 i dag, så jeg får ikke kommet. skal jo også på Shakedown i morra, så tror ikke det hadde vært noe kos med noe slags bakrus der..:) Vi fant nesten ikke en dritt, men en sjokkrosa lang topp, og ja..tss..:D Så reiste vi hjem da, Mirna med ipod'n min, og jeg satt der og bare loka -.-

Da vi kom hjem stakk vi og leide film på mix, og hentet sykkelen hennes.. Så dro vi hjem hver for oss, men etter bittelitt reiste jeg ned til Mirna igjen, og så på en film helt alene, for Mirna sovnet, og en annen en som jeg ikke husker hva heter-.- Men Satt ihvertfall og grein som vanlig, er så trist når de to tårnene raser sammen og folk dør osv.. tss.. Så ble klokka 4, og jeg gikk hjem:D var jo ikke mer liv i Mirna sååeh.. Og så måtte jeg opp halv 6 igjen, for å gå tur med Kasper, og så sovna jeg og Kasper på sofaen helt til 1 i dag, og nå skal jeg reise på jobb, starter 4, slutter halv 10.. Vi får se om jeg ikke sovner da!;D

Ingen kommentarer: