søndag 29. juni 2008

happy girl back ridin'


YES! i dag var jeg på Lunner og kjørte for første gang etter ulykken! Herlighet vil dere tro, og at jeg tryna såklart, men.. NEI! Jeg holdt meg på hjula, OG det gikk bra! drev å lekte meg litt, tok det ganske med ro, orker ikke tanken på å måtte gå igjennom flere måneder uten å få kjørt nå altså.. Men men! jeg syntes det var fint på banen i dag, litt mye stein og dritt da..
..OG STØV.. Kunne klart meg uten det når jeg kjørte rundt der og fulgte med på alt annet enn banen! ha ha :) Ellers såå jaa.. Da jeg kom inn etter en halvtimes kjøring uten å få vondt, så var jeg så og si i lykkerus, herregud! tok bølgen med meg selv jeg (var jo ingen andre som tok iniativet?) og fikk pappa til å kjøpe en is til meg :D Da var jeg fornøyd vett!:) Ogsååå.. I pausen så tok jeg bildæær av stook'e-strong og Tyyytiingpæwz.. De ble gangske så fancy må jeg si, noen av dem ihvertfall!:) Veeel veeel.. Såeeh.. Skulle jeg starte å kjøre igjen da! så putra jeg litt rundt der og bare så åssn det gikk med armen da, like bra igjen! Hun Gro er en mester til å fikse armer! Herreguuuuuud! I LOVE HER MAGIC HANDS!<3
SÅ! etter jeg og fattern hadde reist da, så skrudde jeg på mitt fancy og nydeliiige kamerææ og WOW! hadde ikke tyting vært paparazzi her! jaggguuu.. Thæææt'z næjz! hi hi..
Veel, ellers ikke mye å si! jo! fy fader jeg siikler etter en oreodream kake nå..

Ingen kommentarer: