onsdag 13. august 2008

11 august

Jauda.. Bursdag på mandagen som var nå da.. Og jeg våknet av at noen kom inn døra mi da, og som sa "nåååmmmaaaannnnnnn Siljee, jennntaaa miii" og la fort merke til at det var Mirna som kom inn! Hun begynte å klage om noe blekk som ikke funka på pc'en, og manglende sukker, og da så jeg at hun hadde bakt kake til meg xD stått opp 7 for å bake kake, og deretter funnet ut at hun manglet sukker;p heerlig :D litt av en historie jeg fikk på senga der imens jeg spiste kaka:D.. veel, så sovnet vel Mirna da, noe sliten etter kake stresset xD Så da stod jeg opp imens:).. Veel. utover dagen så dro Mirna og jeg til Årnes for å kjøpe litt ting da.. løp som fader til toget igjen, etter å ha kommet på at Mirna måtte kjøpe billett før hun går på toget;p..
Resten av dagen så lå jeg i senga og så på filmer, veeldig mye å gjøre igrunn^^ fikk besøk av todlerne en liten tur da, siden de leverte søstra mi hjem ;p Lå oppe til klokka var.. 4! for å se på de fleste filmene vi hadde i huset^^ hih :)

Ingen kommentarer: