onsdag 6. august 2008

Bøverlund!

I går stakk fattern, søstern min og jeg til Bøverlund og kjørte, måtte jo prøve banen før nm..:) skal nok dit et par ganger til før nm, for den banen var jo jævlig morsom! Tok jævlig lang tid å komme seg dit da, tror vi brukte litt over to timer.. men så skal jo pappa kjøre alle disse smarte snarveiene sine da, og skal ikke si at det var noe særlig til snarveier! men det funka jo, fikk jo kjørt i to timer før det stengte.:)
og jeg er jo så idiot, glemte at det var et trappehopp der da, og landa i motbakken, komprimerte beinet så jævliig:p standar meg å skade meg da.. men gikk jo bra:D bare halter litt i dag!
Men tror ikke jeg skal satse på å hoppe de gidigre doblene der, troor jeg står over det jeg.. men de små funka jo da:)..
Var litt gjørme her og der, så ble en litt møkkete sykkel, så må spyle den i dag så jeg ikke får sånne fæle gråaktige merker over hele sykkelen -_-.. Vi får visst besøk fra Hammerfest i dag og, så blir ikke noe kjøring på meg i dag.. men hvis korperud er oppe i morra, så skal visst todlerne og vi dit, og hvis det er stengt så blir det vel bøverlund:D wuhuuu, også gleder jeg meg litt til km i helgen, hvis banen ikke blir altfor glatt da!

Ingen kommentarer: