søndag 17. august 2008

kjøpt campingvogn!


Har kjøpt en Knaus 560 TK ROYAL nå:D Med plass til 6 personer^^ Kommer nok til å være fin å ha den altså:D er drittlei av å sove i bilen, men må innrømme at jeg kommer til å savne å dele den bittelille senga med Jørgen xD Men blir kos med egen vogn altsåå:) Også med god plass:D siden jeg klarte å overtale pappa til å kjøpe vogn, så måtte han jo ha en som vi kan ha hele familien i^^
Også har jeg vært på Bjørkelangen og kjørt i dag! vet jeg egentlig skulle ha pause, men måtte bare prøve å få en trening der jeg faktisk ikke føler alt var mislykka etterpå.. Og det klarte jeg joooo! Banen var kjempekoooselig i dag, helt nypreppa, men syntes dobbelen var kjedelig, siden den er blitt helt .. ehm.. stygg:p Trente på balanse i den skogdelen, så stod hele tiden.. moro det da:)

Ingen kommentarer: