lørdag 2. august 2008

Korperud!

I dag var vi hos todlerne og hentet den nye sykkelen min, en Yamaha yz125 07 mod..:)
Vi leverte også søstra mi hos tommy, og fader ass, den orienteringa hennes til steder, er eleeendiiig... Tror vi brukte nesten en time til dem, når vi egentlig bare bruker 20 min xD.. men men, vi kom oss dit da, så litt på syklene demses, og så stakk fattern og jeg til korperud og kjørte..
Da vi kom frem regnet det jo, men men, bare mer moro da:D sykkelen var herlig å kjøre, og banen var akkurat som jeg liker den, og jaa.. dette var første gangen i år at jeg kjørte på korperud uten å brekke nese og armer.. :D syntes det gikk supert i dag, er kjempefornøyd med sykkelen! går jo kjempebra;D
Men men, så begynte det å bli litt for vått å kjøre, klærne var jo helt gjennomvåte, så da stakk fattern og jeg hjem igjen:)
Og nå skal jeg slappe av til i morra, da jeg skal til Lunner og kjøre:D eller.. eksismoa, er litt usikker ennå!:p

Ingen kommentarer: