søndag 10. august 2008

km kongsvinger.


vært på km med todlerne i helgen, og kjørt en sykkel jeg ikke klarte. virkelig..
På lørdag gikk vi banen et par ganger, for å sjekke hvor de jævla gjørmehøla skulle være på dette løpet.. På kvelden spilte vi kort, og la oss tiidlig.. Tommy vant begge heatene på søndagen, og Dennis ble vel 3 og 8 tror jeg det var..:)
Jeg fikk strekk i låret i helgen, hallelujaa.. begynner å bli lei disse skadene, kanskje jeg bare burde legge hjelmen på hylla snart? Klarte forresten å ødelegge min egen sykkel på søndag, da jeg tok en highsider, så jeg kjørte rinaldin til Dennis, noe jeg ikke klarte, sykkelen var ikke som min:p.. så jeg kjørte treninga, og en runde på heatet da jeg måtte bare gi opp pga den jævla strekken.. Så dro vi hjem da, og nå sitter jeg nå her da, og kaster nesten alle crossbildene mine, ca 90 000 nå.. så må bli kvitt de dårlige, som nesten er alle. har jo verken talent i å holde meg skadefri og ta bilder. hjelpes..

Ingen kommentarer: