onsdag 13. august 2008

Osloo


Jejee! i går fikk jeg lønninga mi, så nå stakk jeg og søstra mi ut for å shoppe^^
kjøpte meg en ny dieselbukse, og noen dc og burton t-skjorter og en genser^^ jejeee..:)
Camilla er jeg faktisk litt usikker på, for hun bare dro med seg masse klær og betalte xD hihih..! Så spiste vi på deli de luca, og når vi gikk ut igjen starta jævelværet! så da løp vi igjennom karl johan for å komme frem til arkaden;p,. så dro vi hjem daaa, og nå har jeg endelig fått sykkelen satt sammen igjen, så i morgen skal jeg kjøre klubbløp på Lunner:) Men nå skal jeg ned til Mirrrnaaa og se på film og spise pizza:D jummi hunny<3

1 kommentar:

Anonym sa...

fader ass. har aldri blitt så våt som jeg ble i dag. jeg kunne sikkert ha vridd om buksa, og det hadde sikkert kommet en FOSS ut av den kunne laget en foss midt i karl johan. smart jeg altså