mandag 25. august 2008

Haslemoen og Shakedown!


I helgen har det skjedd mye egentlig !:p
Vært på jentetrening med irene Askeland på Haslemoen, noe som gikk kjempebra! digga banen, fader så morsom den var.. Og vi var ganske mange der også! masse jenter på forskjellige nivåer, var moro å se på, og utrolig moro å kjøre.. Dette skjedde da altså på fredagen!
Så når vi kom hjem på kvelden, så satte vi på vogna bare, og kjørte til Lunner, der det skulle være 3 og siste runden av MX Shakedown, før finalen.. Var fremme rundt halv 12, og da møtte jeg Jørgen og dem, og fant ut at jeg heller skulle overnatte i vogna hans enn å sove i vogna mi, for der var det ikke noe seng til meg som var redd opp, men hos Jørgen var det en heeel seng ledig :D xD..
Vel vel.. Helga gikk, og jeg tok sykt mye bilder.. tror det ble 1200 bilder til sammen, så gidder ikke legge ut alle.. spør heller om å få dem :).. Ellers så ble jeg syk i helgen, så var ikke i så veldig godt humør egentlig.. huepine og sår hals er ikke digg, og jeg må bare si sorry hvis noen syntes jeg virka sur.. Ehm.. Ørneberg f.eks..
Så tok jeg solbrilla til Jørgen denne helgen, greit for meg det ass, råe var de xD så nå har jeg et par solbriller til, ihvertfall for denne uka ;D.. Men var moro denne helgen, selv om Kasper nesten ble pint ihjel, og jeg fikk ditten og datten av kommentarer om no Julegran og Uddevalla.. JEJE.. Gleder meg til å se finalen, var moro å se på gutta kjøre, som vanlig..

Ingen kommentarer: