torsdag 9. oktober 2008

: /

Jaja..
Har egentlig ikke hatt en helt lett dag i dag.. i går fikk jeg vite at ei venninne av meg omkom i en ulykke.. Har ikke helt skjønt det ennå.. klarer ikke få det helt inn i hodet.. Har ikke så lyst til å skrive noe særlig om det, orker ikke..
Men ellers så har jeg vært på skolen i dag, hatt sånn foto og mediedesign dag.. Var morsomt det liksom, å ha noe annet å tenke på..:)
Tok masse fine høstbilder av jentene, og de tok selvfølgelig også mange fine!
Ellers, så skulle jeg egentlig kjøre klubbløp hele helgen, men jeg kommer ikke til å orke det pga jernmangel, så da dropper jeg det, og blir vel heller hjemme og se i veggen i helgen, hvis jeg ikke finner på noe bedre å gjørra.. Ekke så mye som går rette veien nå.. Men sånn er det bare iblant! men så er man jo heldig og ha personer der som holder humøret litt oppe, noe jeg er heldig med da.. :)

Ingen kommentarer: