fredag 24. oktober 2008

JEJE


Sliiik! bloggen min var helt fucked up, men etter noe sletting av bilder og driit, og ordna ny layer og slikt, så årna det seg..
Sletta en del gammalt skvip også, ting fra.. april og slikt!
Blogging begynner også å bli kjedelig, når jeg ikke får kobla til hjemmesida mi, så er det ihvertfall fucka. Men men.. til alles glede skal jeg fortsette (wuhu!?)

Må bare si at jeg er dritt lei mye anna og, er i dritthumør!:o Har også fått en jævla irriterendes hørsel, noe som gjør at jeg må vandre rundt med sånne ørepropper(du veit.. de man alltid bruker på bana) for at jeg ikke skal miste balansen helt. Er helt psyko-bitch teit, men samma det, digg å bruke det så jeg får gått rundt her i landet uten at det føles som at alle ekkolydene og sånt skal overfalle meg og voldta meg!

Legger inn en jævla rå filmsnutt fra youtube og, jævlig genial, skjønner ikke hvorfor vi ikke har funnet på å gjøre detta på en crossbane! fins vel kanskje nok av dem i enduroen.. Skal også kjøre i morra! gleder meg egentlig, så får jeg sett om jeg er noe tess til å skru sykkel, bare synd pappa ikke skal ha bilen der, så jeg får campe sykkelen og tinga mine med scootern til herligheiitaa mi Jørgææn!
http://www.youtube.com/watch?v=Da1bMzqsuTA fikk fader meg ikke koden til å legge inn filmen, gidder ikke stresse med koding heller.

Men nå skal jeg legga meg, sliten og kanskje litt småberuset, og nå skulle jeg ønsket jeg hadde en skruf sterk her, men finner jo ikke den boksen fra festen.. kanskje den ligger i lomma mi, men det orker jeg ikke stresse med å strekke meg 40cm bort til jakka.. neh, da legger jeg meg heller. Natta!

Ingen kommentarer: