fredag 24. oktober 2008

STUDIO.



her om dagen var jeg litt nerd og ble igjen etter skolen for å ta shoots av søstra mi, Maiken, SiljeD og Anders.
Jævlig moro egentlig, tror vi ble der minst 3 timer :S.. Men men:D Fikk noen jævlig bra bilder da, som dere kan se på face!

Ellers! Min nydelige stripsen laga fanside til meg på face :o Sjokkerende at jeg faktisk har over 70 fans. neimen så flotterss altsååå, nei jaggu, må nesten gi alle en klem. Eller kanskje det blir for emosjonelt.. Men! ikke for sent å melde seg inn! *smisk smisk*

OG HEI HVOR DET GÅR SA MANNEN TIL KJERRINGA! "jaggu" sa hu.

Og. Jeg må bare legge til at jeg misunner søsteren min ned i grusen når det kommer til øya hennes. De er så jævlig fine!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grana! Du er så herlig, og herlige personer fortjener en fan gruppe vet!:D
Alt for deg og ingenting for den der borte. (dagens visdomsord)
Jula blir ikke den samme uten grantrær som deg <3
Løvlii! Din strips for alltid;*

Anonym sa...

haha :) tææænks siljum : ) men takket være deg, som er så flink til å sminke, så ble øya mine fine ;D hihi :D