søndag 26. oktober 2008

Gjørmepower!


YEAH!
For en herlig start på dagen jeg hadde i dag!:) Stod opp til at tida var skrudd tilbake, gikk ned og lagde meg verdens beste frokost, en stooor kopp te, og en brødskive med Appelsin-marmelade og brunost.. Veit det høres grooowse ut, men fader å godt det er :D.. Veel... etter det! så kjørte mamma meg til banen, og jeg slengte tinga mine med Finstad-familien:) så stakk mamma, og jeg stakk og kjørte!
Det var mye vann og gjørme i dag! likte det! :D Og den strekken etter det store platå var heerliig, masse masse dumper!
var nesten umulig og komme seg opp det store platå til slutt, pga de syke sporene som var der, så da kutta vi heller banen like før!:)
Sååå.. etter å ha vært der fra 13.00-16.00 så kom pappa og tom og hentet meg! så vi stakk hjem da,
så et skilt der det stod "fare, elgjakt!" så pappa spurte hva faen skal vi gjørra med det?! og tom sa bare "gassen i bånn! er jegerne som skyter elger over veien som er farlige!" xD jeg fikk så lættis, og ihvertfall da tom begynte å snakke om å sette rød lue på en elg, så den ikke skulle bli skutt.. fyyy ass, morsom kar!:D

Vel, så kom vi hjeem da.. tok ut sykkel og spylte den og sånn som man som regel gjør.. slengte klærne til vask og slang meg rett ned på senga da jeg kom inn på rommet.. skrudde på pc'en, og etter to min, så skrudde jeg den av igjen.. neh, who cares:)
VEL!:) ryddet rommet mitt da, satte inn de nye hyllene, og satte på en film, med sjokolade og kakaoo like ved meg, så nå skal jeg ligge her helt til jeg sovner, for denna filmen var kjedelig!

Ingen kommentarer: