lørdag 25. oktober 2008

Forlatt, med pose og sekk.

I dag klokken 10.00 stod jeg opp!
Det var sent! herrejesus!:o
Vel, jeg stod nemlig opp så sent fordi jeg tenkte jeg skulle bruke litt god tid til å sette inn sykkel og sånn, {parent.deselece litt for sent til gardermoen Weedway.
men men. spiste sånn jævla digg pizza til frokost, med sprite og en DÆSH sprit til, ikke spør meg hvor det kom fra! var fattern sin fra kvelden før!!
så stappa jeg sykkel og pakk og.. litt hasj(?) inn i bilen, og vi seilte avgårde på bøljan blå.. Fattern, mamma og jeg..
Mamma skravla verre enn meg når jeg har mine skravleanfall, og kanskje vi legger til Stripsen i tillegg der, når det kommer til å si mye RART! hihih!
Vel, når vi kom frem til gardermoen, så kasta dem ut sykkelen og meg i fart, imens dem tok en enorm brekk SLÆDD ut på plassen, og tok ti runder på bana, og kjørte videre for å kjøpe plate til alle de store avlange vinduene vi har midt i stua hjemme.. også kalt "kasper's place" fordi han alltid sitter der og ser ut på folk som er utenfor.
Men men! jeg campa hos Irene, crossjenta som får ALL dritten fra nettet slengt etter seg, siden hun er "tha boss." hhah.
Men men.
Så kjørte man da! gikk ikke som man skulle, styret var skeivt! så bare sopa rundt der da! Sykkelen var jo fantastisk da!:o helt sjukt! jeg er jo fader meg PRO til å skru!!:o burde jobbe med det til vanlig jeg! da kan jeg love dere fornøyde kunder, for jeg var fader meg fornøyd:D Men så veitu! jeg hadde glemt de proppene, så lydene ble til slutt ille for meg, så ille at det svartna for meg, som endte med en trynings,og en lang pustepause midt på bana! Ble så svimmel, skulle ikke vært mulig. men da ga jeg opp med kjøringa mi.. så gikk heller rundt med min elskede Jørgen, og kjøpte Kvikk lunsj som vi ga til alle, og så stod vi og så på gensern min nede på banen, som jeg ikke gadd å hente, og glemte på banen. jaja!
Så stakk jeg hjem, fullt stress! Skulle jo til Kenneth! var helt klar til å dra, da pappa bare "nei, jeg gidder ikke kjøre deg ned til stasjonen." og.. to min etterpå fant jeg ut at det ikke gikk tog helt dit pga noe driiit med linja.
Så da fant jeg ut at jeg skulle ut, så BAJ!

Haha, Gauterud er nå god te å danse han da!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul blogg du har...;D
Stilen din er DØDSRÅ

Silje Marie sa...

thaaaank you!:o