tirsdag 7. oktober 2008

JEJEEE!



Da var ferien over, og skolen har starta igjen!
Uka har egentlig vært gørr, passe kasper et par dager, så måtte opp tidlig.. og å var det jobbing, og ikke noe kjøring.
På fredag så jobbet jeg til 2, og de timene gikk uendeliiig sakte.. men noen ganger er det vel bare sånn!
Etter det tok jeg toget til Oslo, der jeg møtte Tommy, og så tok vi tog og buss hjem til han, hadde fader meg lættis hele jævla togturen, wuhuuuu!
Da vi kom hjem til han bestilte vi pizza, med noen av de småtarda venna dems, tre stk, men kun to av dem ble spist da, Hmm.. kan det værra den jæævla løk greia tommy bare MÅTTE ha på kanskje?!
Etter noen timer henta vi Larsi og stakk på McDonalds og slikt.. så hjem til Tommy igjen, der de plutselig fant ut at de skulle lage en bombe med en halviter med cola, noe som ble totalt mislykka! hah! FAAIL! :)
Dagen etter stakk vi på Magnor, og Tommy skulle kjøre for første gang etter tryningsen på Shakedown.. familyman eller taxi hadde han passa bra til, for han hadde fader meg fått en hel pakistanerfamilie foran på sykkelen da han kjørte! haha! Petter var også der, og kjørte Martin's 250f, med heerlig løse eiker som Nikolai bare kunne skru på med fingra om han villeee :)
Så stakk vi hjemover etter noen timer der da, og møtte på den sykeste utforkjøringa jeg har sett hittil.. Så ble jeg slått så og si ihjel på veien hjem pga den gul bil greia, som holdt oss våkne!
Senere den kvelden møtte tommy og jeg fattern, som jeg ble med, for så og reise til Lunner for å kjøre Krets på søndagen. Da vi kom frem så parkerte vi vogna, så stakk jeg og dusja, og Camilla og jeg satt og snakka og snakka og enda mer snakk i vogna, helt til jeg fant ut at det var best å legge meg.. Selv om det var mislykka pga regnet..
På søndagen hadde vi trening litt over 11 tror jeg det var, og det var glatt og driiit, så da måtte det jo skje en ulykke da såklart. Ei som skada seg på hopper før trappa i skogen, og endte med å bli henta av ambulanse.. det ødela moroa syntes jeg, så heatene ble kjedelige, det ble dagen i seg selv egentlig.. Bare surra rundt der og tok det som en trening egentlig, var ikke sliten engang da heatene var ferdige, bare klissvåt pga regnet.
Vant jenteklassen, og ble 4 sammenlagt i kretsen..
Etter detta var ferdig, ble jeg med Jørgen hjem, siden fattern og dem skulle til Todlerne for å spise kake, og jeg hadde lekser som ikke var ferdige..
etter å ha vært hos Jørgen, så var jeg så sliten, slækk i dag til og med.. issjj..

Ingen kommentarer: