mandag 27. oktober 2008

Terapishopping?!




VEEL!:D i dag forsov jeg meg med en halv time, men jeg har en snill mamma som kjørte meg ned til toget!:) Så da rakk jeg skolaaa!:D
Dagen var løøveliii, helt til jeg dro til legen! Da var det plutselig masse som feilet meg, lite jern, brist i ribbein, migrene. og halleluja så mye han fant ut som jeg ikke visste noe av a?! Altså, selv om man har vondt etter en trynings, så betyr det ikke at man knuser bein og alt:p
men men.. Etter å ha vært der, så stakk søstra mi og jeg til strømmen, for å bruke opp alle penga våre på Urban! klarte det lett jeg da!:)
OG FYYY FADER! På den nye skate-butikken ovenfor urban, så er det en som jobber der som er så jæævlig lik Jason lawrence! Åh fyy faen ass, da han spurte om vi trengte hjelp, og jeg snudde meg, bare mååpte jeg xD Camilla fikk totalt lættis! må ha sett helt idiot ut!:p Men faen å digg han var da... JAJA!:D


Kjøpte meg vinterjakke i dag daa:) og slik ser den ut.


og det under, og noe mer også! :D

Ingen kommentarer: