tirsdag 3. februar 2009

Foto & Fame, shakedown og preik!


Jeg skal begynne å skrive og ta bilder for Mx shakedown "foto&Fame" dette året:) Gleder meg masse, siden jeg er ganske glad i begge delene..:) Blir morsomt å få sin egen side på mxshakedown, og hjelpe til med siden dems, og sprite opp sidene med noen av bildene mine som jeg skal ta i år;P
Nå er det heller ikke lenge til sesongen starter:D og jeg GRUER meg til alle timene som går til biltur med familien på vei opp til elgane, om jeg er så "heldig" å få drasse med meg hele gjengen.. Gruer meg også til snøen forsvinner! det er noe helt annet å kjøre på snø, enn på sommerføre, så det blir vel litt småspennende å se hvordan det blir:p.. kanskje jeg får dratt med meg fattern ned til skee en vakker dag, hvem vet:)
Men ja!! shakedown! Vi prøver å få med så mange jenter som mulig! altså.. Vi blir jo bare en gjesteklasse på dette arrangementet, og vi var heldige som fikk runden vår på lunner, og ikke på Elverum.. Så jeg ser ingen grunn til at jentene som f.eks er med på jentetreningene på Lunner på torsdager, eller de andre jentene som kjører ikke skal delta!:D Dette er bare for moro skyld, og man blir en erfaring rikere!:D
Men.. Nå må jeg gå og skissere noen websider og litt diverse til medietimen jeg sitter i..:) BYE!:D

Ingen kommentarer: