søndag 1. februar 2009

Ryddæær..

I dag har jeg hatt helt ryddemani..
Vasket og skuret på rommet mitt, og alt det der, kjøkkenet er rent, og kasper har jeg klippet og stelt med:p
Vel.. sov altfor lenge i dag, helt til halv 1.. og da hadde jeg fått meldinger om å bli med i stallen.. irriterer meg at jeg sov da jeg fikk meldingen, for jeg savner å være i stallen og ri Baldrian.. Skulle lage dokumentarfilm om at det spøker der og greier.. Men får ta det en annen dag!:D
Berg gård spøker visst, når folk er ute i skogen og rir hører de noen som løper ved siden av og slikt, skrik fra skogen kan man også høre, og noen har sett noe i kjole løpe over hingstebeitet.. er også et hjemsøkt hus der, og for å si det sånn da.. jeg gleder meg til å bli med, er alltid like moro!:)

Menmen.. likevel sitter jeg hjemme og kjeder meg.. Hadde egentlig tenkt å spinne litt i dag, men når jeg har sovet for lenge så er jeg trøtt hele dagen.. og da orker jeg ikke:p.. har heller fått planer om å sitte og se på filmer i kjellerstua resten av dagen, og ordne noen cd'er med bilder til de som har bestilt, og lese til Norskprøve i morgen..:)

Ingen kommentarer: