torsdag 5. februar 2009

Wall of j-law.. ..og kink i nakken..


Eller.. Litt av den.. Måtte bare vise folk hva jeg ligger og ser på nå. Skulle jo gått på skolen nå, men joa! Stod nede på kjøkkenet, og skvatt da Kasper plutselig dukket opp, snudde på hodet, og vips, kink i nakken! Så prøvde jeg å snu det litt tilbake, men nope.. Gjør bare så jævlig vondt.. Verste er at jeg er lys våken nå, og får ikke til å sove, mesteparten pga at jeg ikke klarer å røre huet.. Men gledet meg faktisk til skolen i dag, fordi jeg har gjort ferdig fremføringen min og gledet meg til gym... Og hater å være alene hjemme imens jentene mine er på skolen og kjeder seg uten meg.. Vil heller kjede meg med dem enn å sitte her og se ut som en eller anna krøpling! Hadde jo tenkt å planlegge litt til i morgen og sånn også, men neida.. COME ON! Men men.. Har ihvertfall Kasper da.. Som om det var noe særlig trøst..

Ingen kommentarer: