onsdag 4. februar 2009

Grøt og sævss på Lunner i møkkavær

I går var Gran3 på Lunner og kjørte.
Etter å ha gått rundt og kjørt kortet mitt varmt, på Urban og sporten, så kom pappa'n min og hentet meg foran operaen, og vi stakk opp til griseværet på Lunner:D
Var faktisk ikke kaldt i dag, bare -6 grader der oppe, så det var jo smuud:)
gikk og skifta og kjørte noen runder, og merket at Armen min var helt stiiv.. jæævla venstrearm. har alltid problemer med den.. Snødde ganske mye i dag da.. og var veldig sporete noen stedet, og det var litt dritt at armen min holdt seg helt stiv i noen av svingene og i sporene, for da faila jeg jo bare..
Så kom Grautdal og lil' Hany etterhvert. Fikk ikke start på sykkelen til thomas da, så da bytta vi tre litt på de trofaste 2-takterne våre!
Prøvde å kjøre 250'n til Kristian, Noe som var jæævlig uvandt! Og kan ikke si at det var så mye pigger igjen på dekka hans, så NÅ skjønner jeg hva de mener med at de har dårlig feste på vinteren!
Men men.. timene gikk, og etter å ha fått et par snøballer i trynet, og kastet et par sjæl, så stakk vi og skiftet, og stakk hjem.. Prøvde å finne brillene til pappa i går da, men uten hell.. de ligger vel et eller anna sted:p
Følte meg som en bøtte med møkk da jeg kom hjem, for jeg var så trøtt. Så sloknet med en gang jeg lukka øya.. er ikke ofte det, men har vært mye trøtt i det siste..

Ingen kommentarer: