tirsdag 24. februar 2009

Potteull og Grantrebesøk!

Vel! ferien er over da! men jeg føler jeg har hatt en ekstra dag ferie egentlig :D siden jeg hadde besøk fra i går til i dag! :)
Mandagen gikk utroolig treigt fremover.. bare surra rundt i huset, rydda litt, var i garasjen og bytta potteull og olje på sykkelen, gjorde noen idèskisser til et prosjekt vi har nå, og så på en god del family guy episoder :))
Men til slutt så gikk dagen jævlig fort egentlig! Dennis kom kjørendes med Kenneth da :D som skulle overnatte hos meg siden han reiser til Usa i morra med dennis.. Hadde veldig lyst til å være med han før han reiste, og når han var i nærheten, så kom han like så godt hit :D
Han kom jo ganske sent da! så vi bare la oss med en gang og så på terkel i knipe, etter litt preik nede:p..
Våkna altfor tidlig i dag av at Dennis hadde kommet, så nå har dem reist fra meg! Men men.. skulle ønske det var jeg som reiste til usa:p YEHE! .. Nå skal jeg ut med Kasper en tur! så BAI BAI!
BTW... Hvis du ser i bloggen min, så finner du kanskje ut at den er ganske clean.. såeeh.. gå heller på www.siljemariegran.com, så skjønner du hvorfor :)

Ingen kommentarer: