søndag 8. februar 2009

Heisann hoppsann

YEYE!
Vel, får nesten fortelle om dagen som var før i dag, nemlig lørdaaag..
Stod opp tidlig for å ta toget til Årnes, og reise til Jessheim da! Var jo sjuukt mye snø! nådde meg opp til knærne mesteparten av tiden..
men ja, kom meg til Jessheim da! Dro dit for å kjøpe hårspray faktisk.. Men for å være med Christine og Tonje også da !:D
Endte opp med å kjøpe meg en kjole fra Gina tricot, hårspray, noe krem av noe slag, og øredobber.. som man ser på det.. BILDET:p
Etter å ha vært på Jessheim så dro vi til Christine i all hast for å fikse oss til fram da. Det som var dritt, var at da vi kom frem så var det jo masse folk ute, og vi stod ute i sikkert en halv time og snødde ned!:p.. men til slutt kom vi inn. var en god del folk der da.
Men ja.. Jeg dro da hjem tidlig jeg da. skulle jo på lunner dagen etterpå. og jeg har vært på banen fyllesjuk et par ganger før, og jeg kan ikke si jeg hadde så veldig lyst til det nå også.
Ante heller ikke åssn jeg skulle komme meg hjem. SKulle jo egentlig sove over hos Christine da, men altså. På søndager går det ikke tog til auli før halv 11..
VEL! fikk pappa'n min til å hente meg da :D
Dagen etterpå stakk vi til Lunner da! var enduroløp der! :)
Hadde jo snødd enormt mye da, så jeg gjorde det smarteste i verden. tok på meg joggebukse og et eller annet form for tøffelsko og gikk ut i høysnøen! jeg frøys ikke før løpet var over faktisk!:D

Vel. Banen kjørte de riktig vei, imens de hadde snudd enduroløypa! Løøveliii! :) Vel, ekke i sånn skrivemood i dag, har fått i meg for mye sukker og kaffe.. herlighet! :)
Men ihvertfall! Var morsomt å se på! Er morsomt å se pappa ha det moro på bana, ihvertfall det at han gliser hver gang han kjører forbi! Vant klassen sin da.. gammern er i godform jaa!:p
hi hi..

Vel! nå skal jeg se om det er noen filmer på tv, og hvis ikke skal jeg slenge meg i senga og bare.. prøve å fikse hjemmesiden min! eller kanskje jeg går ut en tur med bikkja, hvem vet:p Skal prøve å lære meg Lunner sine sider også da. jeg skjønner ikke helt åssn jeg skal få lagt inn bilder!:p HERLIG!.. NOOT :) PEACE AND LØØVE <3

Ingen kommentarer: