fredag 20. februar 2009

Hehey!

Uflaks igjen!
faen altså, jeg MÅ liksom skade meg på en eller annen måte da.. Men men! Lenge siden jeg har blogga :)

Denne uken har jeg hatt vinterferie fra skolen da, og den har jeg tilbrakt på lunner, Bjørkelangen, Hos hansen og hjemme :)
På søndag var jeg på Bjørkelangen og kjørte på et drittføre, som endte med et par ganger i bakken, men ellers var det jo greit:p Sandra og Kim prøvde sykkelen min litt da :)
Etter det dro jeg hjem og pakket og slikt, og så stakk jeg til Hansen! :D
På mandag så dro vi og badet, og på tirsdag var vi nede i drammen og i asker og sånn! kjøpte meg teeee da, skulle egentlig kjøpe meg en ny kjøregenser, men droppa det, og tok te istedet! :) Med smak av Kiwi og jordbær for de spesielt interesserte (ehm joa!!)
Stakk hjem på tirsdag da.. og på Onsdag var jeg og kjørte på Lunner! var egentlig jævlig fint der da! Sandra og kim var og prøvde sykkelen min der og:) Klarte å tryne og skade albuen min da.(typisk meg) og når vi dro hjemover, så møtte fattern og jeg på Sandra og Mats som hadde blitt stoppa, da lo vi bare egentlig.. Stakkars sandra:p
På torsdag var jeg også på Lunner, men først tok jeg toget med Mia til byen, og gikk litt rundt der.. Da fattern og jeg kom til banen var jeg egentlig bare sliten og sånn, gledet meg ikke til å kjøre i drittværet.. angrer fortsatt på at jeg kjørte, siden det endte med at jeg fikk en herlig krasj, og nå må jeg ha pause noen dager pga den jævla armen og huet:)

I dag har søstra mi bursdag da:) Hun blir 16 i dag, og todlerne og Larsen kommer hit seinere, og jeg har hatt helt ryddemani på rommet mitt, har til og med VASKA gulvet! hater rotete rom, så ja.. kanskje like greit :D Men men.. Nå skal jeg sove litt da, har fortsatt jævlig vondt i hodet etter i går. Men men

Fikset litt på siden. lagd noe midlertidige greier bare, så det forandrer seg etterhvert:p Den dagen jeg lærer meg cutenews så skal jeg faen meg bytte ut denna her og :D SNAKES ON A PLANE!!

Ingen kommentarer: