torsdag 24. juli 2008

Back to the old room..


endelig sier jeg bare.. har pusset opp gamlerommet mitt på loftet, malt det og fått inn en garderobe, og en stol til verandaen min.. i dag flyttet jeg helt inn, og nå skal vi vel snart på IKEA og kjøpe nye møbler, måtte jo flytte ned til et annet bittelite rom da jeg begynte på ungdomskolen (som begynner å bli noen år sida nå..) fordi jeg vekte de andre da jeg gikk ned.. men nå som alle står opp samtidig, så kunne jeg endelig få tilbake rommet, digg med litt plass nå:D

Kooos


fortsatt litt mye esker da.. har jo ikke noen møbler, men men.. å jada.. den hesten som ligger i en av kassene der, klarer jeg ikke kaste, noen ting blir man bare for glad i til å kaste.. sparte jo masse penger til å kjøpe den da jeg var yngre, og den går jo av seg selv sååeh.. fin erstatning for gamlehesten min den der ja..

Ingen kommentarer: