tirsdag 8. juli 2008

Blåmann og Julestjerner

Uddevalla i et nøtteskall.

Vel, helgen er da over, og far min, hu ene søstern min og jeg stakk til hytta til todlerne torsdagen, der vi ble til Lørdagen. Der kjørte vi rundt i skævven med sykler, kjørte på bana dems og bare hadde det så kuuuselig egentlig. På fredagen kom det en del flere folk, og vi ble vel rundt 20 stykker der :) Vi var og bada litt overalt der det var vann, og Jørgen og jeg råna rundt med scooter. Frokosten var det jeg som stod for, for disse late unga klarer ikke lage mat sjæl:) Ellers var det veldig kos med gressallergi og støv og vind hele tiden, merket det ganske ofte...
På lørdagsmorran stakk vi til Uddevalla for å se på kvææææl'n til gutta som stilte opp da, synd det gikk dårlig for dem, bærre løck næxt time! Og det skal sies at været var ekstremt noen ganger, så glad vi fikk sitte litt på vip'n der vinden var noen ganger -.-.. Men men.. Engstrøm og jeg fløy nå frem og tilbake og bort og frem hele dagen, helt til kvelden kom, og camilla stakk fra meg. Kvelden er et kapittel for seg selv, koselig var det nå, merket på kroppen dagen etter at det ble litt lite søvn, men jau jau, verdt det da, great helg, det skal sies. og jeg er faktisk litt stolt over meg selv som holdt meg unna kamera hele helgen nesten, for nå har jeg altfor mye bilder! Nå skal det slettes! Je je!

Ingen kommentarer: