mandag 28. juli 2008

Herlig helg !

Denne helgen har vært knææll..

Jobbet på lørdag fra 9-14.00, men ble der heller til 4 fordi jeg skulle til Jørgen rett etterpå. og han... var på rudskogen og kjørte.. Je je.. Men etter å ha fått de nye jentene til å grine av latter pga onde tanker om kundene, så stakk jeg dit da, var med Malin (søstra til jørgen) i noen timer , kos som vanlig:D Så kom Jørgen hjem, og vi sovna noen timer xD Så fant vi ut etter noen timer at vi skulle stikke til Jessheim og leie film, men da vi kom frem så stakk vi heller på kino med Sebbe og Hæærreemann'n.. Så på Batman, fyyy fader så digg han er., NAM! hihih.. Jævlig bra film btw, burde sees!
Etter det så stakk Jørgen og jeg hjem og sov..

Dagen etter så reiste jeg hjem da, og utpå dagen kom Jørgen og Harry på et besøk hjem til oss på syklene deres.. Harry stakk med en gang, men Jørgen ble med ned til kaninen og katta og fôra dem, og fy faader, han ekke helt go i huet han Jørgen.. Følte meg egentlig ikke så trygg da jeg satt bakpå med scooter'n hans;p hoppa jo over dumper og greier.. men jævlig moro..:D Etter det så kjørte Jørgen meg til Badern, der jeg møtte Anders, Bent og Magnus.. bada i ca... 10 min, så stakk vi xD først hjem til meg, deretter til Anders, der vi spiste pizza og så på ut i vår hage!
Syntes dætta var ein kuuselig helg, har savna å være litt sosial! xD Ha ha :)

Ingen kommentarer: