fredag 11. juli 2008

noe av det vanskeligste som finnes!

Tjeena!
I dag har jeg faktisk ligget for det meste i senga og sett på film, lader opp til jobb i morra, ha ha..
Vel, så etter å ha vært lat noen timer, så ble jeg med til Årnes for å bare være til stedet da.. Fant ut at jeg hadde fått lønning i dag, så da stakk jeg og søstrene mine for å finne en parfyme til meg.. Av noen greeiiiee grunner har jeg funnet ut at diorparfymen jeg brukte ikke passet meg lenger, så da måtte jeg starte med en ny en.. tror vi stod der i over en halv time og luktet, og til slutt stod valget mellom "Diamonds" fra armani, og "Inspirasion" Fra Lacoste.. stod der da, luktet og luktet og trodde nesa mi hadde gått te helvete, da jeg plutselig så Calvin Klein's "in2u" parfyme og stakk nesa mi borti den. Valget var tatt! så etter å ha stått og siklet på to parfymer i en evighet, fant jeg ut at jeg ikke skulle ha noen av dem, så tok selvfølgelig sistnevnte.. Jeje, jævlig spennende, men for å si det sånn, jeg syntes parfyme er en litt sånn personlig sak som man ikke skal gå rundt og bytte på hele tiden! ha ha.. Veel.. etter vi hadde kjøpt det spanderte jeg noe softis på søstrene mine, og stakk og kjøpte no digg.. Så stakk vi hjææm te fjellet vi bor på.. Nå sitter jeg egentlig bare å gruer meg til tirsdagen, da jeg skal ta ny piercing.. veiiiit det gjør vondt bare i øyeblikket og de to neste minuttene, men fader, den nåååla.. hjelpes!

Ingen kommentarer: