søndag 13. juli 2008

Lunner i dag! Våknet ikke av den helvettes mobilen, må nok bytte melodi..
Veeeeeeeeeel.. vi stakk mot Lunner da, møtte på noen helt uti skævven forvirra sørlendinger som ville hjem, og jeg tror vi sendte dem riktig vei..
Så kom vi til banen da, kjørte fra 12 til 2, og så fra halv 3 til 4.. Begynner å bli lei av å kjøre 125, men har lovt meg selv at jeg skal kjøre det frem til neste år!
Var ikke nedpå en eneste gang, helt flotters til å være meg! syntes det gikk ganske greit egentlig, bare jeg får en dose guts nå, så tør jeg prøve å ta dobblene igjen..
Syntes jeg har aaaltfor lite med fart og svingteknik, så det må jo øves på.. men har jo hele livet på meg, så bare jeg ikke river av en arm eller noe, så skal det nok ordne seg med tiden!
Så stakk vi hjem da.. og nå er jeg så trøtt at jeg ikke orker tanken på å spyle syklene.. får heller gjøre det før jobb i morra..:)

Ingen kommentarer: