onsdag 2. juli 2008

Hæææst og Croooss!

På de siste to dagene har jeg gjort noe av det jeg syntes er mest moro her til dags^^ Jeg har vært i stallen og ridd Baldrian, og jeg har vært og kjørt cross på eksismoa!:)

Vel, for det første! Jeg dro til Christine på tirsdagen, og vi dro i stallen og salte opp Baldrian og stakk på banen. Kjente jeg hadde kommet meg litt mer på sitsen nå, selv om den jaaagguuu kan forbedres! Vel. Vi hoppet en del da, jeg fikk satt opp hinderet litt, så bolla og jeg kunne teste det ut.. Gikk jo flotters det!:D
Ellers tok jeg to strekninger på et jorde i gallop, den første gangen ble jo sykt mislykket, sendte jo en melding imens Baldrian løp, så dum som jeg er:).. Og han stakk til side for å hilse på fotografen!:D Helt heerlig.. Må si vi fikk oss en syykt god latter av de ansiktsutrykkene mine på bildene, jeg er jo så utrolig fotogen atte. hjelp.. Andre gangen gikk det jo bra, såklart.. hadde jo ikke mobilen i hånda..:)

Etter å ha vært i stallen, og snakket litt om "old times", altså, da vi var stallgjengen på bodung, og morsomme stallhistorier, og litt om Blessen såklart, så stakk vi hjem til Christine, der vi fant ut at vi skulle bestille pizza! Den var faktisk ganske god! Og jaa.. etter det så la vi oss og så på filmen "the others".. sinnsykt bra film egentlig! skjønte virkelig ingenting før slutten, men det kan hende være fordi jeg ikke er den glupeste hjernen i mengden?.. Veel, etter dette sovnet vi da, og da vi våknet så vi på en episode av Mummi, heerlige mummitrollet som vi aldri blir lei..:)
Deretter ble Christine med meg på eksismoa, der jeg skulle kjøre litt.. Fyy fader for en varme! herlighet! trodde jeg skulle dø av varme der ute! men men! kjøringa gikk vel helt ok, prøver å ta det ganske med ro pga armen min.:) Christine fløy nå rundt og tok bilder da!Og på slutten så satt vi og lo av folk som nesten tryna, k99z.. ehm ehm.. Men i morra blirre pakking og reising til hytta til Todler! Fattern, søstra mi og jeg skal overnatte der littegræænnee, så det blir nok så kos så!:D

Ingen kommentarer: