tirsdag 15. juli 2008

Jentetrening


Stod opp tidlig i dag for å reise til jessheim med Camilla sø:D Så leverte jeg inn den ødelagt mobilen min, så nå vandrer jeg rundt med mamma sitt gamle slagvåpen av en telefon..

Etter det så stakk jeg og pappa og camilla til Bjørkelangen for å kjøre:D vi var 11 jenter i dag, syntes det er mye jeg! digga platåhoppet i dag, trente litt på det "skogpartiet" en stund, og så prøvde jeg og kjøre litt enduro, men sykkelen falt i fri hele tiden, så ga opp det prosjektet der.. Ellers så prøvde søsteren min å kjøre:D vi kjørte rundt på en parkeringsplass, der hun lærte seg å bruke clutchen og gassen litt.. Jeg satt bakpå, og hun styrte foran.. var moro å se søsteren min faktisk klare å kjøre rundt uten å tryne og sånn xD håper hun også fortsetter!:) så skal Amalie prøve en 85 nå snart xD så hvis hun klarer det så satser vi på å kjøpe den til henne:).. Så tok vi noen bilder i dag og xD synd jeg ikke hadde på autofokus, så det ble noe bra bilder. glemte jo at han Stian ikke er vandt til det, slik som jeg er..:p jejeee..
ELLERS.. Så skal jeg prøve å sove nå!

Ingen kommentarer: