fredag 18. juli 2008

jåååw!

Herlighæit, i går var jeg på sørumsand med Glosli, Olebole, Magnus og Jonnis! Bærre blirre itte.. Var hos noen først og forzzzzahh litt, der jeg tror mestemarten av Glosli sitt forsvant, ha ha! fint å tape i leker vettu Glosli :).. Etter en god stund der så stakk vi videre, og Anders og Magnus bestilte kebab.. Jeg var jo så flink at jeg klarte å få Magnus til å miste sin (jeg er fortsatt litt lei meg pga det :o )
Anders fikk seg jo en helt sjuk latter, jeg og egentlig, men de andre blei jo såå sure:o
men så stakk vi til stranda, der det var en kar med korttriks, og noen folk fra gamleklassen!:) var der en stund da, og så til slutt stakk Jonnis og jeg med toget hjem halv 1..:)

Da jeg våknet i dag var vel klokken.. 12 eller noe, og kasper hadde som vanlig tatt all plassen. vet det er rart å tro at en så liten hund kan ta en dobbelseng, men det er mulig. det er bevist! ellers har jeg bare slækka i dag på terrassen og vært hos Mirna litt og fiksa det kuuselig for dyra hennes.:) Og nå ser jeg på film, The nanny diaries, fin den ja :).. Og forhååpentligvis skal jeg være med Jørgen i morra:D

Ingen kommentarer: