søndag 23. november 2008

Hanza senior's bursdag!


jauda!:D
i går var vi og feira Mats sin bursdag på milano i sandvika! var konge!:D
reiste ned til dem i 4 tiden, og fant ut at det gikk buss fra skøyen av, og det var litt stress.. men grøtdal og Hanza kom og henta meg med den fineste bilen ever.. ehm.. xD Så stakk vi til Hansen og vorca, eller.. Lårsa som mamma sa! hahaha..
kom en del dit, var koselig! Mats hadde kjøpt sånn møkkasprit til Grøtdal og meg, som vi tvang i oss før vi stakk til Milano, og for å si det sånn, den vakke fresh.. også spraya de håret mitt såå jæævlig, fy ass, går're an å gjøre noe så slemt.. tss:D
så bestilte jeg maxitaxi til oss, og vi stakk!
Var en konge kveld!:D Hahaha, Thomas som fikk i seg så mye, og som jeg nesten aldri så, fordi han var gjømt inni den haugen av folk som dansa, hele kvelden, grøtdal som var skikkelig opp og ned på formen, og så ble jeg kjent med en som kjenner ei der jeg kommer fra, da skal du lete lenge før du finner oss liksom! hah:D
Så kom Stine ettehvert, da ble alt koseliig!
når klokka ble 3 dro vi videre, og når klokka endelig ble rundt halv 7 eller noe, så dro vi hjem og sov. Grøtdal, Thomas og jeg.. Bilder kommer etterhvert! Bare stine som er treig med kamera:D jeg gikk jo mongo klikk med kamera da jeg fant ut at stine hadde det med! tss:)
men men! dagen etter så spilte vi mx vs atv greier, og så stakk jeg og thomas til oslo, der jeg måtte vente LENGE på å komme meg på et tog til lillestrøm, og bytte der igjen. var driitkjedelig, og jeg endte opp med å være hjemme 7, når jeg dro fra hansen kvart på 3:p.. Men kom meg nå hjem! og jeg tror jeg aldri har vært så glad for å komme meg hjem og dusje ass.. også fant jeg det store kuttet på låret mitt, noen må ha prøvd å knivstikke meg! men nå skal jeg sove! for jeg hakke sovi så lenge at det gjør noe!:p.. Såeeh.. Natta!:D
og ja! Mats Hansen er best i hele verden! hahahhaha xD

Ingen kommentarer: