torsdag 6. november 2008

KJEDELIG dag..


Ja! seriøst..
Er såå drittvært nå! glatt og kaldt og inne sitter vi bare og loker med hjemmesidegreiene og fotooppgaver. vi som trodde vi skulle ta bilder i dag fikk jo sjokk da vi fikk beskjed om å gjøre oppgaver på itslearning istedet! fader ass.. boooriiing! pluss at nettet klikka! så da stakk Maiken, Tonje og jeg ut og tok bilder likevel:p
Suuusa rundt der i kulda daa.. stakk i fjøset og blitza noen kuer og slikt, og så gikk vi inn igjen! var jo så fuckings kaldt!
Etter det så var det sånn pause, og etter det jobbet vi med Mediedesign og grafisk.. Var driitkjedelig, jeg var så sliten og trøtt og fikk til slutt migrene.. ALLTID kos det ass!..
Så stjal jeg te fra skolen (igjen), så smyg som jeg er, sneik jeg meg inn i kantina og stjal en pose! og deretter fant jeg noe å koke vann med, så lagde vi oss te:D
Jaja!
Da skolen var ferdig stakk vi med bussen hjem, sovnet med en gang jeg kom hjem, huet verka såå jæævlig! men men.. sånn erre bare. men fikk migrenemedisinen min til sluutt da:D så nå erre liitt bedre:)..

Ingen kommentarer: