søndag 2. november 2008

Sweeeden!



Jauda!:D Lørdags morran stakk jeg til Sverige og kjørte Enduro med noen endurofolk :)
Vi dro til Sunne, og reiste vel dit halv 8 på morran. var fremme sånn i halv 11 tiden, og var de første som kom dit. Var iiiskaldt! men det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær, så jeg hadde nå med meg varme klæær!
Så starta vi og kjøre da, var ganske lettkjørt der, litt crossbane og, med noen sandsvinger og whuhuuupiezz.. Var utrolig moro!
Da det begynte å bli mørkt, dro vi til hotellet, Spa hotell og greier vett..
Var chiill, bokstaavlig talt! Og maten var snasen ass, noe hele hotellet var.
Etter å ha spist stakk vi ned i baren der vi ble resten av kvelden. etterhvert som klokka ble mere, kom det fader meg utkledde folk overalt, og da kom jeg jo på at det var sånn halloween greier der den kvelden!
Men men. havna nå i senga til slutt, og sovnet som en stein..
Dagen etter stakk vi tilbake til løypa og kjørte helt til vi ikke orka mer. Jeg kjørte ikke så mye i enduroløypa i dag, ble mer kjøring i sandsvinger og slikt:p moro det og! bedre enn å skli rundt på isen inni skogen;p

Ingen kommentarer: