mandag 24. november 2008

Jeg er blitt utfordret!

Utfordringen

REGLER:
-Kopier disse reglene inn i ett nytt innlegg på bloggen din og link til vedkommende du fikk utfordringa fra!
-Del 7 ting om deg selv som folk muligens/sannsynligvis ikke vet om deg.
-Send utfordringa videre til andre bloggere du har lyst til å vite mer om.
-La dem få vite at du har utfordra dem!


Dette vet du muligens ikke om meg:

1. Jeg har ikke følelse i knærne mine etter en trehjulsykkel skade på barneskolen.

2. Jeg har hatt/har psoriasis, men er nesten borte nå, men det ødela en del av barndommen min før.

3. Jeg har forskjellig høyde på beina mine. det ene er noen cm kortere enn det andre.

4. Jeg hater håret mitt, og skulle ønske jeg kunne våkne opp med litt smålig med krøller en dag.

5. Jeg hater latteren min, og ihvertfall stemmen min.

6. Jeg lukker øya når jeg er i lufta med sykkelen, pga min ekstreme høydeskrekk.
- tror kanskje jeg burde slutte med det snart!?

7. Jeg har høy smerteterskel! noe som jeg tror kommer godt med når jeg er så jævlig flink til å tryne.


Jeg utfordrer derfor ;
Pernille - pernooh.blogg.no
Marianne - mariannean.blogg.no
Trine - engtrine.blogg.no

Ingen kommentarer: