mandag 10. november 2008

Streeess dag..


Wuheiii!
Nå sitter jeg på skoolaa, sitter og preiker sånn slækt, truur noe av det er kenneth sin skyld! noen timer med han, og man begynner jo nesten å forandre dialekta sii.. tss..
Også har jeg fått vite at jeg må bestille alt fra USA på nytt! men det fikk jeg jo selvfølgelig ikke mail om før NÅ! fader ass, truuu jeg er sint pga det! nå har jo dollaren gått opp! Faaaen ass:( Får vel bare bestille på nyytt jeg daa!...

Veeel, jeg skal ta timesbussen til Årnes nå for å skaffe meg nytt bankkort og nytt pass, og etter det skal jeg ta toget til lillestrøm og ta nytt røntgen av ryggen og ribbein og nakken, for å se om det er blitt noe bedre.. Etter det skal jeg fikse meg nytt månedskort, og etter det må jeg hjemover og spyle sykkel og vaske crossklær og øve til noe prøver og sånn! Heerlig i grunn:p Er jeg heldig, så kanskje jeg finner en random på toget eller noe å snakke med, eller et tog med seng.. Tjooheii:D
Nei! gjør ingenting å sende en melding altså, det kommer ikke til å plage meg..:):)

Ingen kommentarer: