tirsdag 18. november 2008

Årets kjedeligste dag ?!


Fyyy faaaen...
Nå ligger jeg på gulvet i klasserommet og ser på Naked mile på pc'en min, og ser opp på nerdene i klassen som tegner på pc'en med sånn nerdesak og folk som vandrer rundt. Det tror jeg at jeg har gjort siden etter lunsjen i dag! som sluttet litt over 12.. Mediedesignlærern kom ikke i dag, så vi skulle egentlig ha om filmhistorie, men det har vi liksom hatt om ti ganger før, så da fikk vi heller beskjed om at vi kunne gjøre hva vi ville.. Jeg starta med å ordne litt på designet på bloggen min på photoshop, men gadd ikke mer, for jeg er helt tom for ideer akkurat nå.. Så nå ligger jeg imellom to pulter med beina på en stol og ser på beina til christine henge i stroppene til den feite pc'en, imens hun ligger og ser på serien heroes. vi har fortsatt to timer skole igjen, og jeg vurderer å hente meg min 4 kopp med te, eller kanskje stikke på gårdsbutikken og kjøpe meg eplekake eller noe med sukker i, så jeg blir litt hyper!..
Kanskje jeg heller skal ta en liten klikk på mobilen min og angripe et fåtall med meldinger.. men problemet er at jeg ikke orker å strekke meg mot den..
Ææsj ass.. zzzzzz!!!

Ingen kommentarer: