mandag 10. november 2008

Sweeden with Græænliien!


Jaudaaa:D
Faaaaen a Remiiii! så koselig helg detta var! utenom sykkel og sånn!
På fredagen som var fant jeg ut at jeg skulle dra med meg Kenneth til Sverige til Skee, så han måtte pines i mitt selskap..
Møtte han på skedsmokorset klokka 8 på lørdagsmorran, der vi stappa inn sykkel og bager og all slags driit pluss en søster
inn i bilen, og starta turen til Sverige, som ikke gikk så sakte, for å si det sånn! de timene fløy jæævlig fort bort,
men kanskje ikke såå rart, med det selskapet som var i bilen!:D

Da vi kom frem møtte vi noen randoms fra Noreeeg, parkerte midt på plassen, og stakk og kjørte.. Merka med eeen gang at
det var noe galt med sykkelen min, men kjørte nå likevel. den bare bobla bortover der som om noen skulle ha fyllt den
opp med zalo! Men jeg overlevde nå, selv om de andre sa at neeei, ekke noooe galt med sykkelen diin nei! JAUDA!:p


Vel veel.. Så begynte nå kenneth til slutt å bli sliten daa, så vi prøvde å finne veien til Hytta til Todlerne
med veibeskrivelsen Mona ga meg:p Var da lett! huska nå veien liitt fra forrige gang! Så vi kom oss nå frem da..
Dennis, Tommy og Kenneth stakk og kjørte i skogen og slikt, men jeg orka ikke tanken på å være irritert over sykkelen,
så jeg ble inne med camilla og dem og gjorde litt lekser og sliiikt..

Litt seinere så stakk camilla og jeg ut og lagde bål og slikt, og grilla marshmallows! Jummiiii.. Camilla grisa jo så syykt
da! alt hun kom nær ble liksom til den sukkerbomba... Folk kom og gikk, og jeg satt nå der daa..
Da kenneth kom begynte det jo å regne, og typisk, så har man jo ikke med seg paraply ut da.. Men var nå såå koselig å
bare sitte der foran bålet og snakke og sånn:) Så kom Dennis daa.. og vi satt der og bare snakka litt, og så stakk vi inn og
spiste taco og så på supercross på tv.. Etter det laaa vi oss, eller.. irriterte oss over telefonen til kenneth som
ringte konstant med en utroliiig irriterendes ringelyyd..
Men sovna nå da!:D

Dagen etter stod vi opp 8-halv 9, spiste frokost og slikt, og stakk på banaaa! kjørte littegrann, men ga opp etter en stund daa.
Så tok bilder istedet! Like greit det liksom, selv om det var så jævlig fint på bana der på søndagen..
etter en stund stakk vi tilbake til hytta, der Kenneth og Dennis kjørte på det jæævelføret på bana dems, hahhaaa, fader som dem sklei
i bakkene og sånn! morsomt å se på, men blei nå litt vått etterhvert..
Såå hjalp vi til med å ta ut møbler og slikt ut av hytta til Tommy, og litt etter det dro vi hjemover.

Skulle møte fattern på det hotellet ved plantasjen og innkjøringa til Lunner/Nittedal, så det var da noen timer med bil, men det gikk
nå fort unna, er jo såå jææævlig koselig å kjøre med Kenneth:D
Så kom vi nå frem til slutt daa.. møtte fattern og fløtta sykkelen og tinga over til bilen vår, sa hade til folka, og dro:) Stakkars
Kenneth hadde jo lengre å kjøre enn noen av oss andre, syntes synd på han ass.. men men..:)
er så glad for at jeg kom på denna ideen, var såå verdt det! Thænk U for a løøvelii hælj Kenneth! :)<3

Ingen kommentarer: