mandag 17. november 2008

Skee og todlerne!


Denne uka har jeg vært på skee med Granlien fra torsdag til fredag! og på hytta til todlerne fra fredag til søndag!
Vi reiste tiidlig på torsdagsmorran, og var vel i skee rundt 10 halv 11 tiden:) og SELVFØØLGELIIG! så fant jeg ut at jeg hadde glemt å kjøpe to-takts olje til sykkelen! så jeg fikk ikke kjørt så mye for å si det mildt! kjørte vel en halvtime, og resten bare drev jeg og surret rundt med kamera, og snakket med noe randoms, imens kenneth kjørte..:)
Etterpåå stakk vi og shoppaaa inn fôr tee turen! og så stakk vi og smiska til oss en garderobe til å dusje i på daftØH!! etter det stakk vi og spiste pizza, og så dro vi til banen og kobla inn noe strøm og la oss:)..
Dagen etter skulle vi ikke kjøre, siden det var stengt! så da dro vi og kjøpte goodis og div på nordby:D.. etter det stakk vi og spiste, og så tok vi bilturen til Todlerne!:)

Dagen etter kjørte gutta cross, og fiksa på hytta til Tommy. imens var jeg, mona, camilla og Natasha rundt i strømstad og kjøpte middag og klær. Jeg skulle lage middagen til folka den dagen, noe som var vellykka! virka som de likte det da:).. Sagflis med kjøtt og grønnsaker:p..
Vel vel! må le ass, Kenneth tok atv'n ut en tur, og kjørte seg fast i bånn av banen til todlerne, og stod helt bom fast, stod der som den hjelpløse ungen:D hih..
Veeel! Så slo jeg Mona i idiot hele tiden, helt til vi fant ut at vi skulle legge oss..
Dagen etter kjørte vi på banen og i skævven, var jævlig moro! helt til jeg stupte framlengs ned en bakke og bøyde styret mitt xD da kjørte jeg noen runder i skogen, og ga opp. de andre drev å kødde rundt og kjørte rett på fjellegger og sånn:):)..
Så spiste vi, og begynte å reise hjem..
Etter noen timer i bil var den siste tida kommet, da jeg skulle sette sykkelen min på jobben til fattern, og forlate Kenneth!
Thank you for some løøveliiii days pjuuuus!
JUM JUM ! <3:)

Ingen kommentarer: