lørdag 31. januar 2009

Schjalton Grand Prix 2009

Yeye! Nå er årets første Enduroløp over daa:) Merket at jeg har savnet å gå rundt og ta bilder av de gode gamle endurokara, og alle stuntene deres..:p det jeg kom på når jeg stod der ute i snøen var at det ble fort kaldt på beina!:p hadde med meg bikkja da, så fikk litt selskap da..

Haha, jo! var faktisk ganske greit der, bortsett fra at det nesten ikke kan kalles enduro det som var der!:p eneste enduroen var 200 meter skog, og noen få bakker.. Var morsomt å se på starten:p Pappa sin oldisklasse starta med juniorene, og så tok gammern starten vett.. da lo jeg godt:p for det blikket var ubetalelig !:D
Ellers så kjørte de nå rundt der da, var moro å se på at Pål Anders og Jan O fighta gjennom hele løpet, og at Christer surra fælt:p fattern kjørte nesten alltid et par runder før christer kom til syne.. Matvraket stoppet vel hele tiden for å ta seg en vaffel og hilse på snøskavelen! :)
Men men.. da dagen var over der, så kom det fort folk bort og ville kjøpe bilder daa:) det er jo en positiv ting!:D.. Fattern vant oldisklassen, syntes det er bra jeg, siden han bare goona rundt der!:) Så dro vi hjem!:) og da var jeg ganske kald og full av snø.. helt hyper var jeg og, etter all søvnen jeg fikk i går:p og kanskje litt pga de batteriene jeg drakk.. tåler jo ikke sånt!:)

Kommer noen bilder her:p ubetalelige bilder.. Blikk, åssn de har på seg briller, alt! liker dem, bilder med personlighet:p




Ingen kommentarer: