onsdag 24. desember 2008

Dreaming – Tommy Hilfiger

Faktisk, når jeg kjenner duften av den, minner den meg om noe.
Jeg hadde en helt merkelig drøm i natt, og når jeg våknet, savnet jeg en helt sinnsykt mye. Det er så merkelig, hvordan ting forandres så utrolig fort. Jeg innser det nå at det er en jeg savner. Jeg syntes det er så leit.. for jeg må bare leve med det! Jeg tror ikke det er så mye jeg kan gjøre for at det skal skje noe mer, det går bare ikke. Jeg vil, men kan ikke.
Helt siden jeg våknet i morges har jeg gått og tenkt på det.. glemte det vel en stund fra da fatteren og jeg reiste til Årnes, og frem til vi begynte med gaver i kveld, da jeg fikk denne parfymen.. rart hvor mye en så liten ting kan få meg til å tenke tilbake på den lille koselige tida jeg hadde med han.. og faktisk får meg til å innse at jeg ikke gir faen, som jeg prøver på.. er så jævlig dritt!.. Savner’n faktisk..

Ingen kommentarer: